Θεωρητικές-βιβλιογραφικές μελέτες στὴν Ἑλλάδα καὶ στὸ ἐξωτερικὀ καθὼς καὶ ἡ ἐμπειρία δυσλεκτικῶν μαθητῶν καὶ τῶν δασκάλων τους ὑποδεικνύουν γλωσσικὴ καὶ γνωστικὴ ὠφέλεια τῶν δυσλεκτικῶν ἀτόμων καὶ παιδιῶν μὲ μαθησιακὲς δυσκολίες ἀπὸ τὴν ἐκμάθηση τῶν Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν.
Κατόπιν τούτου προτείνουμε τὰ μαθήματα Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν μὲ τὴν μέθοδο «Διαλεχθῶμεν Ἑλληνικῶς» καὶ σὲ παιδιὰ μὲ μαθησιακὲς δυσκολίες (ἡ διδασκαλία προσαρμόζεται στὶς μαθησιακές τους ἀνάγκες).
Ἡ διδασκαλία γίνεται μέσω θεατρικοῦ παιχνιδιοῦ, ποικίλων δρωμένων, ζωγραφικῆς, τραγουδιοῦ καὶ ἀσκήσεων φυσικῆς κίνησης. Κεντρική θέση στὴν διδασκαλία κατέχουν τὰ ἄτυπα περιβάλλοντα μάθησης, ἡ ἄμεση, δηλαδή, ἐπαφὴ τοῦ παιδιοῦ μὲ τοὺς φυσικοὺς χώρους πρόσληψης γνώσης.
Αὐτὸ ἐπιτυγχάνεται μὲ περιπάτους σὲ ἱστορικὰ σημεῖα τῆς πόλεώς μας, ὅπως στὴν Ἀρχαία Ἀγορὰ Ἀθηνῶν ἤ στὸν Κεραμεικό (δίπλα μας), καθώς καὶ μὲ ἐπισκέψεις σὲ μουσεῖα ἤ ἀνοικτοὺς ἀρχαιολογικοὺς χώρους.