Ἡ ἐν λόγω ἔρευνα σκοπόν εἶχε νὰ ἀνοίξη καὶ στὴν Ἑλλάδα τὸν διάλογο γιὰ τὴν ἀναγκαιότητα τῆς διδασκαλίας τῆς κλασικῆς Ἑλληνικῆς στὴν Πρωτοβάθμια Ἐκπαίδευσι, μὲ τὴν ἐλπίδα ἀφ΄ἑνὸς νὰ στρέψη τὸ ἐνδιαφέρον τῶν Ἑλλήνων ἐρευνητῶν πρὸς μία περιοχή, ἡ ὁποία ἔχει ἐλάχιστα διερευνηθῆ καὶ ἀφ΄ ἑτέρου νὰ συμβάλη στὴν ποιοτικὴ ἀναβάθμισι τῆς Νηπιακῆς καὶ Πρωτοβάθμιας Ἐκπαιδεύσεως, καθὼς προτείνεται ἕνα διδακτικὸ μοντέλο, τὸ ὁποῖον δὲν ἀντιβαίνει στὸ ἰσχῦον Αναλυτικὸ Πρόγραμμα Σπουδῶν καὶ συνεπῶς μπορεῖ νὰ ἐφαρμοσθῆ ἀπὸ τὴν ἔναρξι τῆς γλωσσικῆς διδασκαλίας καὶ σὲ μαθήματα πέραν τοῦ ἁμιγῶς γλωσσικοῦ.